poniedziałek, 9 lutego 2015

Hej wszystkim!

Na sam początek chcę Wam coś o sobie napisać. No więc jestem Dominika, najbliżsi mówią na mnie donia, tak jakoś się przyjęło. Chodzę do 3 gimnazjum, co oznacza, że mam 15 lat (rocznikowo 16). Uwielbiam fotografować, jest to takie moje małe hobby, a także lubię rysować, co nie oznacza, że umiem to robić haha. W przyszłości chciałabym zostać architektem wnętrz, ale czy mi się to uda? Kto wie. Interesuję się modą. Jestem osobą, która mogłaby cały dzień chodzić po sklepach w poszukiwaniu ubrań i umierać ze zmęczenia, lecz nigdy nie mam tego dość.
Założyłam tego bloga z paru powodów. Głównym jest hmm... nuda? Pomyślałam czemu nie? Jeśli może to być zabiciem czasu to czemu miałabym nie spróbować. Drugim powodem jest podzielenie sie z ludźmi własną opinią na jakiś temat, zrecenzowanie jakiegoś produktu itp. Posty zamierzam dodawać systematycznie i mam nadzieję, że mi się to uda. No więc to chyba na tyle. See you soon!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz